• Barajar
    Activar
    Desactivar
  • Alphabetizar
    Activar
    Desactivar
  • Frente Primero
    Activar
    Desactivar
  • Ambos lados
    Activar
    Desactivar
  • Leer
    Activar
    Desactivar
Leyendo...
Frente

Cómo estudiar sus tarjetas

Teclas de Derecha/Izquierda: Navegar entre tarjetas.tecla derechatecla izquierda

Teclas Arriba/Abajo: Colvea la carta entre frente y dorso.tecla abajotecla arriba

Tecla H: Muestra pista (3er lado).tecla h

Tecla N: Lea el texto en voz.tecla n

image

Boton play

image

Boton play

image

Progreso

1/64

Click para voltear

64 Cartas en este set

  • Frente
  • Atrás
o ... e a sensacion percibida polo sentido do oido ao recibir as ondas sonoras producidas pola vibracion dun corpo e fenomeno fisico que da orixe a esta sensacion
son
o ... en fisica e calquera fenomeno que involucre a propagacion de ondas mecanicas, sexan audibles ou non, xeralmente a traves de un fluido ou outro medio elastico que estea xerando o movemento vibratorio dun corpo
son
o ... expresa a relacion entre dous valores de presion sonora, ou tension e potencia electrica(non e unha unidade de medida)
decibelio, dB
o ... esta nomeado en honor a alexander graham bell
decibelio
o ... e a medida empregada para expresar o nivel de potencia ou intensidade do son
decibelio
como ... empregase o umbral de escoita humano
umbral 0 dB
o ... permite distinguir entre un son alto (agudo), medio ou baixo (grave), ven determinado pola frecuencia, oimos dende 20hz ata 20 khz
ton
a ... define a potencia sonora, pode ser forte ou debil, midese en decibelios, podemos oir dende 1 db ata 120 db
intensidade
o ... permite distinguir os sons producidos por diferentes fontes ainda que teñan a mesma frecuencia e intensidade, distinguimos o son dunha frauta e dunha trompeta porque teñen armonicos diferentes, frecuencias diferentes do ton principal que contaminan e diferencian as fontes sonoras
timbre
a relacion sinal ruido ideal para obter unha boa calidade de reproducion e...
sobre 120 db (100 db son suficientes)
o ... e un dispositivo indicador en equipos de audio que amosa o nivel de sinal en unidades de volume, as unidades son VU(volume unit)
vumetro
a evolucion historica do rexistro do son clasificase nas seguintes etapas
antes da era acustica, na era acustica ou mecanica (1857-1925), a era electrica (1925-1945), a era magnetica (1945-1975), a era dixital 81975-actualidade)
na ... temos o fonoautografo, o paleofono, o fonografo, que e un cilindro mobil recuberto dunhaq fina capa de estañpo e un diafragma rexistrador que tamen servia para reproducir coa axuda dunha bucina que se acoplaba, gramofono
era acustica ou mecanica
na .. temos o telefono, altofalante, microfono de carbon, valvulas termoionicas, os transistores e o tocadiscos
era electrica
na ... temos o telegrafono, o magnetofono de arame, o AEG, cartucho de oito pistas, philips
era magnetica
na ... temos o compact disc,cd, e o mp3
era dixital
os ... baseanse nun condensador cunha das placas con movemento libre, ao moverse esta placa(menbrana do microfono) varia a carga electrica almacenada, esta variacion produce unha variacion de tension, sinal de saida, precisan de alimentacion (+48v)
microfonos de condensador
os ... teñen como caracteristicas, transdutor-condensador, gran sensibilidade, gran resposta de frecuencia-sensibles a moitas frecuencias e armonicos, delicados, caros, poden ser extremadamente pequenos, moi empregados en telefonos,tablets,ordenadores,auriculoares-microfono,etc.
microfonos de condensador
os .. constan dun diafragma, unha bobina mobil e un iman permanente, ao moverse a membrana tamen se move a bobina, este movemento dentro do campo electromagnetico do iman xera corrente electrica, un sinal, poden precisar preamplificacion
dinamicos, de bobina mobil
os ... teñen como caracteriristicas que son transductor-bobina mobil e iman, son robustos en canto a humidade e temperatura, son relativamente baratos, con autonomia, pouco sensibles a sons debiles, teñen unha resposta de frecuencia menor que os de condensador, son moi empregados como microfonos de man tanta nas noticias como en concertos
dinamicos
os microfonos de ... empregan granulos de carbon sen compactar
carbon
os microfonos de ... son similares aos de bobina pero empregan unha cinta
cinta
os microfonos ... teñen propiedades dos materiais piezoelectricos
piezoelectricos
os ... teñen o mesmo principio que os microfonos dinamicos
altofalantes como microfonos
segun a respota de frecuencia os microfonos poden ter ..., .... e ....
frecuencias graves (20-200 hz)
frecuencias medias (200-1000 hz)
frecuencias altas (200-1000 hz)
segun a ... os microfonos poden ser de man, de corbata ou solapa, de canon, parabolicos, de superficie e de diadema
tipoloxia fisica
segun o ... os microfonos poden ser cardioide (unidireccional), supercardioide ou hipercardioide (hiperdireccional), omnidireccional, bidireccional
diagrama polar
podemos atoparnos conexions de audio .... e ....
balanceadas e non balanceadas
clasificamos as ... en TOSLINK-S/PDIF, XLR(Cannon), TS/TSR(jack), RCA, MIDI
conexions de audio
a conexion ... ten sinais opticos-conexion optica dixital, fibra optica(10 metros maximo)
toslink-s/pdif
a conexion ... ten como vantaxes que o ruido electromagnetico non lle afecta, non produce ruido electromagnetico, ten unha montaxe e conexion sinxela
toslink-s/pdif
a conexion ... ten como desvantaxes que os leds vanse desgastando cos anos, problemas coa suciedade e hai que tapar os terminais para protexelos
toslink-s/pdif
a conexion... e external line return (liña de retorno externa), james cannon-cannon electric, españa-cannon(ITT corporation), xeralmente 3 pins , pero pode ter 4,5,6,7 e 8 pines, tamen se usa en iluminacion (DMX)
xlr
a construcion da conexion ... e terra (masa do chasis), sinal de ida ou fase (vivo ou quente), sinal de volta ou contrafase(retorno ou frio), en UK inviertense os sinais 2 e 3
xlr
a conexion ... tip sleeve (puna-funda), desbalanceado
ts
a conexion ... tip ring sleeve (punta-anel-funda), balanceado
trs
a conexion ... tip-ring-ring-sleeve8punta-anel-anel-funda), microfono
trs
a conexion ... moi empregada en todo tipo de dispositivos para a transmision de audio, pode ser balanceado(mono), non balanceado (estereo)
ts/trs
o jack ten un tamaño de ..., o mini jack de ..., mini mini jack ...
6,35mm, 3,5 mm, 2,5 mm
a conexion ... ten un sinaol analoxcico, menor calidade cos anteriores, un cable para cada sinal (canal), un codigo de cores (esquerdo7mono-branco, dereito-vermelllo)
rca
a construcion da conexion ... e condutor+toma de terra, non balanceados, recomendase empregar cables curtos, poden introducir ruido
rca
a conexion ... concebido para instrumentos musicais, busca que os instrumentos se poidan comunicar entre si, non son gravacions musicais-son secuencias de instrucions-128 timbres de instrumentos
midi
na conexion rca as ... son notacion musical, ton, tempo (sincro), vibrato, velocidade e dinamica
instrucions
na conexion ... as vantaxes son os arquivos ocupan moi pouco espazo, sinxela manipulacion, modificacion e seleccion de instrumentos
midi
o ... e un amplificador de potencia, etapa de ganancia ou etapa de saida, elemento electronico que recibe un sinal o amplia, toma unha tension debil dos sinais de audio e amnplificaa para o seu uso en dispositivos externos
amplificador de audio
a ... e arelacion entre o sinal de entrada e o de saida
ganancia
os ... son transductores electroacusticos, procedemento: electrico-mecanico-acustico
altofalantes
os tipos de ... son dinamico ou de bobina mobil, electrostatico ou de condensador, piezo electrico, de cinta
altofalantes
os ... son sistemas que permiten modificar o sinal de audio de diferentes formas, antigamente por hardware, na actualidade por software (plugins)
procesadores de son
tipos de ... son de frecuencia, dinamicos, de tempo, de modulacion, de ton ou pitch, armonicos
procesadores de son
os ... son ecualizadores ou filtros, incrementan ou diminuen o sinal en certas frecuencias
de frecuencia
os ... modifican o rango dinamico (variacions de amplitude), compresor, limitador, expansor, comporta
dinamicos
os ... repiten o sinal pero a diferentes tempos, eco e reverberacion
de tempo
os ... son un sinal basico controla o sinal de audio, vibrato, tremble,etc
de modulacion
os ... permiten cambiar o ton dos sons, autotune, melidyne, etc
de ton ou pitch
os ... xeran armonicos para a creacion de efecto, distorsionafdores dos pedaqis das guitarras electricas
armonicos
as funcions das ... son conformar un sinal de saida a partir da suma ponderada dos sinais de entrada, acondicionamento ou procesado dos sinais da mestura, poder xerar diferentes mesturas secundarias (escenario, procesadores externos, etc) proporcionar ferramentas que facilitan a labor da mestura(saida de auriculares, medidores de nivel, etc)
mesas de mestura de audio
as ... clasificanse en entradas, envios auxiliares, master, retornos auxiliares, subgrupos, monitor
seccions ou modulos dunha mesa de mestura de audio
as ... establecen conexion, acondicionamento e procesado previo do sinal
entradas
os ... son buses de mesturas secundarias
envios auxiliares
o ... e un bus de mestura principal, saida principal da mesa de mestura
master
os ... son entradas que non requiren procesado previo
retornos auxiliares
os ... son buses de pre-mestura, mesturas intermedias
subgrupos
o ... son buses de pre-escoita para medir ou escoitar todos os sinais presentes nalgun punto da mesa
monitor