• Barajar
    Activar
    Desactivar
  • Alphabetizar
    Activar
    Desactivar
  • Frente Primero
    Activar
    Desactivar
  • Ambos lados
    Activar
    Desactivar
  • Leer
    Activar
    Desactivar
Leyendo...
Frente

Cómo estudiar sus tarjetas

Teclas de Derecha/Izquierda: Navegar entre tarjetas.tecla derechatecla izquierda

Teclas Arriba/Abajo: Colvea la carta entre frente y dorso.tecla abajotecla arriba

Tecla H: Muestra pista (3er lado).tecla h

Tecla N: Lea el texto en voz.tecla n

image

Boton play

image

Boton play

image

Progreso

1/38

Click para voltear

38 Cartas en este set

  • Frente
  • Atrás
Instrumentos da información televisiva
Imaxe (de actualidade, de arquivo ou virtual)
Son ambiente
Voz en off
Declaracións
Elementos complementarios nas noticias
Gráficos
Presentacións in situ
Rótulos
Música
Efectos sonoros
Tipos de plano segundo o uso
Noticias→ Planos obxectivos
Reportaxes→ Planos subxectivos
Tipos de plano segundo o movemento
Estáticos
En movemento: paneo e trávelling (ou zoom)
Usos e funcións dos rótulos
Identificación da fonte
Identificación do programa
Identificación de data e lugar
Función informativa (lenda, titular)
Función de actualización (roll/scroll, última hora...)
Indicacións técnicas (directo, conexión telefónica...)
Función de sinatura (realizado por...)
Estilos de xéneros
Estilo informativo
Estilo interpretativo
Estilo opinativo
Xéneros informativos en televisión
Noticia
Crónica
Xéneros interpretativos en televisión
Informe
Reportaxe
Documental
Xéneros opinativos en televisión
Entrevista
Editorial
Debate
Tertulia
Xéneros unipersoais
Feitos: noticias, reportaxe, documental, docudrama, informe e docuinforme
Feitos e opinións: Crónica
Opinións: Editorial, comentario, crítica
Xéneros interpersoais
Feitos: noticia dialogada
Feitos e opinions: crónica de alcance
Opinións: entrevista, debate, tertulia, enquisa, participación
Tipos de docudramas
Docudrama puro
Docudrama parcialmente puro
Docudrama ficcionado
Tipos de entrevista en televisión
Entrevista funcional / como xénero
Entrevista de personalidade / de declaracións
Criterios para convertir un feito en noticia
Novidade
Relevancia
Proximidade
Interese
Audiovisibilidade
Instantaneidade
Vectores externos do infoentretemento
Famosos
Cine
Películas, musicais, videoxogos, publicidade
Deporte
Vídeos da rede
Novas globais
Vectores internos do infoentretemento
Reportaxes vivenciais
Infoshows
Obsesión polos directos
Invasión da opinión
Información auto-referencial
Tipos de interacción na televisión baixo demanda
Interacción selectiva
Interacción dialóxica
Interacción narrativa
Características do contido dixital
Hipertexto
Interactivo
Multimedia
Personalizado
Desmediado
Estrutura dos informativos (postos)
Director de informativos
Subdirectores e redactores xefes
Xefes de intervención
Directores e editores de cada informativo
Xefes de sección
Redactores
Fases do traballo de información televisiva (Cebrián Herreros)
Preprodución
Produción
Postprodución
Columnas principais da escaleta
Nome da nova
Tempo
Pé ou coleo
Formatos das pezas nos informativos
Intro
Colas
VTR
Insertos ou totais
Estrutura do programa informativo
Cabeceira
Presentación
Titulares ou sumario
Desenvolvemento do informativo
Deportes
O tempo
Despedida
Cando metemos colas?
Información de última hora
Calidade da imaxe
Información de servizos
Non temos suficientes imaxes
Como acompañantes de vídeos
Maneiras de realizar unha conexión
Por dúplex
Por plasma
Por corte
Tipos de ráfagas ou luzadas
De disco
De plató
Tipos de in situ
Entradiña
Medianiña
Saidiña
Tempos do directo
Tempo de suceso
Tempo de elaboración narrativa
Tempo de difusión
Tempo de recepción
Tempos do diferido
Tempo de suceso
Tempo de narración
Tipos de relato en directo
Sobre feitos previsibles
Sobre feitos imprevisibles
Por que se fai un directo?
Dar credibilidade
Imaxe de cadea
Dar espectá****
Condicionantes institucionais
Tipos de relato en diferido
Relato en diferido puro
Relato en diferido sintetizado
Relato mixto
Razóns para facer algo en directo
Económicas
Informativas
Horarias
De audiencia
Cuestións de control
Caracterísiticas das fontes
Fiabilidade
Autoridade
Proximidade
Credibilidade
Tipoloxía das fontes
Persoais / Documentais
Primarias / Secundarias
Propias / Alleas
Resistentes / Ábertas / Espontáneas / Ávidas / Conclusivas
Procedencia das imaxes
Cámaras propias e delegacións propias
Fotografías
Películas e documentais
Xornais
Arquivo propio
Internet e redes sociais
Axencias
Sinais institucionais
Sinais pool
Tipos de atribución das fontes
Atribución directa
Atribución con reservas
Off the record
Cando se utiliza o parafraseo?
Cando non hai declaracións
Cando non hai bo son
Cando alguén di algo moi rechamante